Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Ik heb een klacht over de huisartsenspoedpost. Wat moet ik doen?

Alle medewerkers van de huisartsenspoedpost doen hun werk zo goed en nauwkeurig mogelijk. Zij werken hard om iedere patiënt het juiste advies of de beste zorg te geven. Ben je goed geholpen en blij met onze zorg? Of ben je toch niet tevreden over de geleverde zorg of over onze dienstverlening? Wij horen het graag.

Hoe kun je een klacht melden?

Je kunt je klacht of kritiek het beste gelijk bespreken met een van onze medewerkers op de huisartsenspoedpost. Zij staan open voor jouw opmerkingen. Zo’n gesprek werkt vaak verhelderend. Het neemt mogelijk al de oorzaak van je klacht weg. Kom je er met de medewerker niet uit of heb je vragen? Dan kun je de klacht melden via het online klachtenformulier.
Klik hier om het klachtenformulier in te vullen.

Contact met klachtenfunctionaris

Je ontvangt automatisch een kopie van het ingevulde klachtenformulier in je mailbox. Daarna neemt onze klachtenfunctionaris binnen enkele werkdagen contact met je op.
Wij behandelen je gegevens vertrouwelijk. Onze klachtenfunctionaris is bereikbaar via telefoonnummer 0183 – 64 64 15 of per e-mail kwaliteit@huisartsenzorg.nl.

Klik hier voor meer informatie