Patiënten geven Huisartsenpost Gorinchem een ruime 8
11-07-2023 -Patiënten zijn dik tevreden over de kwaliteit van de zorg en de dienstverlening van de Huisartsenpost Gorinchem. Begin dit jaar heeft MarketResponse een patiënttevredenheidsonderzoek gedaan onder een grote groep patiënten. Het leverde mooie cijfers op voor triagisten, huisartsen en de organisatie.
Goed geholpen
De respondenten waarderen het telefonisch en persoonlijk contact met de triagisten met een 8,3. Ruim 90% geeft aan dat de triagist genoeg tijd neemt voor het gesprek, de patiënt serieus benadert, aandachtig luistert en zaken begrijpelijk uitlegt.
De huisartsen scoren een mooie 8,5. Ongeveer 87% van de patiënten voelt zich goed geholpen door de zorg van de huisarts.
De organisatie van de Huisartenpost Gorinchem krijgt een 8,2 van de deelnemers aan het onderzoek. Als belangrijk aandachtspunt noemen zij de wachttijden, en vooral patiënten informeren over de actuele wachttijden. Met dat verbeterpunt gaan we komende tijd aan de slag.
Heeft u meer verbeterpunten voor ons?
Alle medewerkers van de Huisartsenpost Gorinchem doen hun werk zo goed en nauwkeurig mogelijk. Zij werken hard om u het juiste advies of de beste zorg te geven. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg of over onze dienstverlening. Wij horen dat graag van u. Zo kan de Huisartsenpost Gorinchem leren van uw ervaringen.
Heeft u een idee hoe de Huisartsenpost Gorinchem de dienstverlening kan verbeteren? Wij stellen het zeer op prijs als u dit aan ons doorgeeft. Klik hier om uw tip aan ons door te geven.